reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Dávid Kozák

Dávid Kozák

Bloger 
  • Počet článkov:  7
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som kým som, a nikto mi nikdy za žiadnu cenu nevezme môj vlastný názor.Profesia: Programátor Zoznam autorových rubrík:  WEB službySúkromnéNezaradenéBásne

reklama

Básne

Motýlek

Dávid Kozák

Motýlek

Vzhlédl jsem motýlka, prolétal loukami,svými pestrými křídly rozháněl ve mně klasy.Svedl mě a převedl mě hvězdami,a myslel jsem si, jsem ve snu asi?

  • 26. nov 2012
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 121x
  • 0
Zrada

Dávid Kozák

Zrada

Anjelova pieseň tíško zneje, motív zrady sa v nej deje. Ukrytý diabol sa z kúta smeje, koho si dnes za obeť vyberie.

  • 13. feb 2011
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 122x
  • 0
Hriech

Dávid Kozák

Hriech

Tvor z mäsa a kostí si, Vytvor z dákej milosti, Dostal si toľko možností, A predsa nemáš cestu k večnosti.

  • 13. feb 2011
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 113x
  • 0
Bezradne

Dávid Kozák

Bezradne

Zradné a záhadné sú cesty tvojich hier, keď ich hráš so mnou srdce ma tak bolí, nikdy neviem či som v dome a či v poli, život raz beží, občas nekonečne stojí.

  • 13. feb 2011
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 169x
  • 0
Motýlie šťastie

Dávid Kozák

Motýlie šťastie

Človek zabudol sa smiať, dieťa prestalo sa hrať.

  • 12. feb 2011
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 120x
  • 0
reklama
Včera je dnes

Dávid Kozák

Včera je dnes

Dnešný deň sa opäť končí,a tma prekonávame moje unavené oči.

  • 12. feb 2011
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 162x
  • 0
reklama
SkryťZatvoriť reklamu