reklama

Motýlek

Vzhlédl jsem motýlka, prolétal loukami,svými pestrými křídly rozháněl ve mně klasy.Svedl mě a převedl mě hvězdami,a myslel jsem si, jsem ve snu asi?

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

V jeho blízkosti jsem měl pocit nebeský,
anděl skrze motýlka mi přišel duši napojit,
srdce s ním vzletlo nad lesy,
jeho křídla chtělo pohladit.

Nebylo mi dáno s motýlkem létat,
neboť zem mě k sobě táhne,
zákony našich životů nedají se splétat,
já tu musím zůstat a ti smíš létat dále.

Dávid Kozák

Dávid Kozák

Bloger 
  • Počet článkov:  7
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som kým som, a nikto mi nikdy za žiadnu cenu nevezme môj vlastný názor.Profesia: Programátor Zoznam autorových rubrík:  WEB službySúkromnéNezaradenéBásne

Prémioví blogeri

Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu