reklama

Bezradne

Zradné a záhadné sú cesty tvojich hier, keď ich hráš so mnou srdce ma tak bolí, nikdy neviem či som v dome a či v poli, život raz beží, občas nekonečne stojí.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)


Niekedy cítim tvoju lásku,
keď hladíš jemne moju tvár,
inokedy cítim chuť dosť trpkú,
odmietaš prijať môjho srdca dar.

Ako smädný keď si pýta piť,
hľadám tvoje skutočné JA,
keď hladnému dá sa pokrm zjesť,
tak sýti sa dušou tvojou moja.

Dávid Kozák

Dávid Kozák

Bloger 
  • Počet článkov:  7
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som kým som, a nikto mi nikdy za žiadnu cenu nevezme môj vlastný názor.Profesia: Programátor Zoznam autorových rubrík:  WEB službySúkromnéNezaradenéBásne

Prémioví blogeri

Iveta Rall

Iveta Rall

88 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

75 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu