reklama

Včera je dnes

Dnešný deň sa opäť končí,a tma prekonávame moje unavené oči.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Dnešný deň sa opäť končí,
a tma prekonávame moje unavené oči.
Ešte bolo ráno keď chcel som v sile stať,
a už je tu chvíľa keď sa moje telo musí vzdať.
Posledne myšlienky dňa sú podobné ako včera,
či môj život nieje iba čierna diera,
ktorá hltá dni aj noci,
a nad rokmi ktoré letia nemam moci.

Ach áno prach som a na prach sa obrátim,
len či v tom prachu aj dušu nestratím.
Či bolo to dávno, keď ideali o živote sme mali,
a zlých vecí sa naozaj aj báli.
Odišlo to rokmi alebo som sa ja v rokoch stratil,
hľadal som cestu späť, no možno len som sa tak tváril.

Chlad s tmou prichádza a noc pokrýva lesy,
moje myšlienky s unavou nechávam pre psi,
opúšťam bdelosť už nemám žiadnu reč,
a zaspavam s pocitom že dnešný deň je navždy preč.

Dávid Kozák

Dávid Kozák

Bloger 
  • Počet článkov:  7
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som kým som, a nikto mi nikdy za žiadnu cenu nevezme môj vlastný názor.Profesia: Programátor Zoznam autorových rubrík:  WEB službySúkromnéNezaradenéBásne

Prémioví blogeri

Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

296 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu